Twitcam

~ Bild från Levi ~
Hallojsan. Väntar på att Mathea ska äta klart, sen ska jag säga en viktig grej till henne. Eller viktig och viktig, men det är en ide som ploppat upp i mitt huvud. Sprang till bussen idag när jag skulle hem, och sen från busshållsplatsen till hem också. Men sådant händer då Liam har twitcam. I loved it!! Niall var med ganska länge i början, sen medan jag var borta hade Lou och Zayn kikat in också. Jaja, imorgon ska jag vara med Mathea. Jag far in till björks efter skolan osvosv. Hade tänkt å försöka att somna i tid ikväll. Så ska hoppa in i duschen nu. Oj vilken fin röd tråd det blev igenom inlägget, aja, heips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Våran hemlis)

Har du någon blogg/hemsida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0