rosa öron


Hej. Vi är kattvakt, om ni ville veta. Min helg har vart kul. I lördags så for jag in till Råne på kvällen, med Emilia. Vi var med Maya & Tova. Vid tio for gick jag & Emilia hem till henne, och vi snacka med Emma & Sofia lite snabbt. Sen såg vi film. Snacka. och somna. Idag har jag och pappa åkt skoter och vi var upp till huset vi köpt. Lastade av ved och sånt. Är jättetrött, redan, så jag tror att jag ska ta och fixa mig litegrann och sedan krypa till kojs. Fult, men gulligt lät det där. Men ååh, så har mamma tagit bort mitt lakan och allt. Så måste bädda rent. Ajja, vi hörs imorgon. Har huvudvärk, så jag är inte gladast. heips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Våran hemlis)

Har du någon blogg/hemsida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0